Categorie: "Theebeleving"

THEE & INTRODUCTIES Nieuwe smaak Lipton PerfectT Speculoos zorgt voor meer theebeleving in horeca

THEE A Lipton SpeculoosWist je dat 63 procent van jouw gasten graag iets nieuws probeert van de kaart? En dat zelfs 32 procent van jouw klanten dit bij elk bezoek doet? Lipton meldde dit en lanceerde aan het einde van de zomer om die reden een nieuwe winterspecial: Lipton PerfectT Speculoos. Deze smaakvariant geeft horecaondernemers de kans om bij gasten voor meer ’theebeleving’ te zorgen. Helemaal ok nu de feestdagen voor de deur staan.

Thee is sinds jaar en dag een populaire drank. In elk hotel, restaurant of lunchroom is wel een kopje thee te bestellen. Het is het ideale opwarmmoment tijdens de koude wintermaanden. Waar andere dranken, zoals chocolademelk, koffie en cocktails, al steeds meer tot een beleving gemaakt worden, heeft thee altijd zijn eenvoud behouden.

‘Lipton speelt in op de vraag van gasten naar verse seizoensproducten en de heerlijke smaakbeleving hiervan’

Lipton wil dat veranderen met de introductie van PerfectT Speculoos: een winterse mix van Lipton Trendy T Earl Grey, Monin Speculoos siroop, steranijs, kaneelstokje en sinaasappelschil. Deze combinatie van ingrediënten speelt volgens Unilever Food Solutions perfect in op de vraag van gasten naar verse seizoensproducten en de heerlijke smaakbeleving hiervan.

Bron: Unilever Food Solutions

———————————————————————————————-

Creatieve TEKSTSCHRIJVER of Professionele BLOGGER nodig? www.dibebo.nl

DIRK BOSMAN 06-24115892/ [email protected]

———————————————————————————————

DIBEBO logo