Categorie: "Thee & Horeca"

THEEMERKEN & JUBILEA Axxent Masters in Tea viert 10-jarig bestaan

 

10 jaar geleden hadden ze een droom. De ‘saaie’ thee wereld veranderen en frisse innovatieve thee concepten introduceren. Ze wilden af van het traditionele sopzakje en de typisch Nederlandse 1-2-3-thee cultuur. Gisteren, dinsdag 27 september 2016, heften Arnoud Francken en Marcel Vogel, oprichters van Axxent Masters in Tea (http://www.masters-in-tea.com/), het glas en kijken ze terug op 10 mooie en enerverende jaren.

GASTBLOG THOMAS SHARIATI VAN LANGERAK ‘3 Ultieme merken voor de echte theebeleving’

THEE A Tea of LifeEr wordt wereldwijd veel thee gedronken. En wij als Nederlanders kunnen er ook wat van. De gemiddelde Nederlander drinkt iets meer dan 100 liter thee per jaar. Door de enorme vraag naar de drank is het overal verkrijgbaar: in supermarkten, restaurants, bars, bedrijfskantines en sportkantines. Je kan het zo gek niet bedenken of het is buitenshuis te koop. Door het grote aanbod is het niet eenvoudig om een goede keuze te maken.