THEEMERKEN & MARKETING Exit Communicaties wint prestigieuze designprijs ‘Red Dot’ met lancering theemerk Tea Quiero

Exit Communicaties uit Weert heeft de prestigieuze designprijs ‘Red Dot’ in de wacht gesleept met Tea Quireo.

De Red Dot award wordt uitgereikt aan de beste internationale campagnes, marketingstrategieën en communicatieoplossingen. Uit meer dan 12.000 inzendingen uit 46 landen kozen de 26 juryleden Exit Communicaties ‘Tea Quiero’ als winnaar.

‘De Red Dot award is een bekroning van onze crossborder creativiteit’ laat Matt Philips, Creative Director en partner weten. “Al jaren werken we vanuit Limburg met veel plezier en succes voor klanten in Nederland, België, Groot-Brittannië en nu dus ook Spanje!”

 

image001 ”We zijn zo ontzettend trots op deze award waarmee we tot de top designers van de wereld behoren. En dankbaar. Voor de samenwerking met Arnout Verbeek van Catunambú waarbij  hij ons het vertrouwen gaf te doen waar we goed in zijn: het ontwikkelen van vernieuwende creatieve communicatieoplossingen”, zegt Luuk de Kunder, eigenaar van Exit Communicatie.

 

Schermafbeelding 2016-08-29 om 16.06.32

Matt Phillips, Creative Director en partner vertelt verder: ‘Alles begint met een idee. We hebben het vertrouwen gekregen om een merk vanaf de grond op te bouwen: het bedenken van de merknaam, het ontwikkelen van het merkverhaal en de identiteit. Inclusief het design van de verpakking en alle POS-materialen voor een succesvolle introductie. De lancering raakte meteen in een stroomversnelling en het merk wordt nu geserveerd in premiumrestaurants, koffiebars en kantoren in verschillende landen over de hele wereld.’

‘We stellen ons altijd ten doel werk te doen dat werkt. Dat onze strategie én creatieve inspanning nu erkend zijn door een internationale jury is een mooi extraatje’, aldus de Limburgse Anieke Schrader, Art Director bij Exit Communicatie.

Over Exit Communicatie

Exit Communicatie is een kweekvijver voor ideeën, waarbij de creatieve en strategische krachten worden gebundeld tot communicatieoplossingen die écht iets doen.

In onze 20-jarige bestaan zijn we uitgegroeid tot specialisten in volledig geïntegreerde marketing en communicatie voor onder andere Connect Limburg, DSM, Cryovac, Vasco, Schiphol Airport Retail en Albert Heijn.

Bron: http://www.limburgcrossborders.com/nl/pers/nieuws-persberichten?action=ShowItem&ciId=1745

————————————————————————————————-

Creatieve TEKSTSCHRIJVER of Professionele BLOGGER nodig? www.dibebo.nl

DIRK BOSMAN 038-4525545/ [email protected] [email protected]  

————————- DIBEBO logo

Lees ook:THEEMERKEN Dilmah oprichter Merrill J. Fernando ontvangt Business for Peace Award 2015
Lees ook:THEEWEETJES Dit is de top 5 van theeproducerende landen
Lees ook:THEE OP HET WERK Pickwick introduceert Fairtrade assortiment voor professionele markt
Lees ook:Vijf bijzonder interessante theeweetjes (Deel 1)
Lees ook:THEEMERKEN Tao Pure Infusion wint internationale drankenprijs

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.