TRENDS Mensen hebben steeds vaker geld over voor lekkere thee

THEE A Pickwick Slow TeaDe vraag naar premium kwaliteit thee in de catering vertoont een stijgende lijn.

Bij bedrijven, op scholen en in zorginstellingen hebben medewerkers, gasten, cliënten en studenten vaker een voorkeur voor de lekkerste warme dranken en zijn bereid daar extra voor te betalen.

Dit schrijft www.profnews.nl

‘Meer aandacht voor de beleving en het zetritueel’

Marketing director Sander van der Linden van Douwe Egberts Professional: “Bij thee is er eveneens meer aandacht voor de beleving en het zetritueel. Het belang van thee binnen de warme dranken zal volgens Van der Linden de komende jaren alleen maar groeien. DE speelt op die trend in met onder meer Pickwick Slow Tea, een premium theeconcept voor het out-of-home kanaal. Slow Tea is topkwaliteit thee, gepresenteerd in een verrassende verpakking en een uniek glas.

 

Bron: http://www.profnews.nl/1021510/consument-wil-betalen-voor-lekkere-koffie-en-thee

———————————————————————————————–————————–

Creatieve TEKSTSCHRIJVER of Professionele BLOGGER nodig? www.dibebo.nl

DIRK BOSMAN 06-24115892/ [email protected]

[email protected]—————————–————————–

DIBEBO logo

Lees ook:Pure Tea komt met nieuw theeconcept voor de horeca
Lees ook:THEE OP HET WERK Pickwick introduceert Fairtrade assortiment voor professionele markt
Lees ook:THEE BUITENSHUIS Douwe Egberts Professional lanceert een nieuw theeconcept
Lees ook:THEE & GEZONDHEID Heet weer? Drink warme thee
Lees ook:THEEBABBEL De opmars van thee in Nederland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.